" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" It's not because I'm lazy, it's just because I don't care. "

We can chatting here





Ayah nak pergi haji :D}
Wednesday, August 2, 2017 | 9:07 PM | 0Comment




Assalamualaikum wr wb.
Lama tak menaip rasanya. Boleh lah kot lepas ni. Setahun satu post. Hahahahaha. Over. Seketul El memang forever over. Okay back to topic. Ayah got a letter from tabung haji a few months ago. That letter told him that he got a chances to perform hajj. He was happy. But he always worries about his health at there when the times come. But we said to him " ayah jangan risau. Kami selalu doakan ayah sihat sentiasa. Dapat haji yang mabrur". 
Minggu depan ayah punya flight. Kenduri doa selamat apa benda semua dah settle tinggal pergi.
Nak dijadikan cerita. Anak perempuan dia yang sorang tak dapat balik. Kenduri tak balik. Nak hantar kat tabung haji kelana jaya pun tak dapat balik jugak. Nangis beb. Gila tak nangis. Ayah g 45 hari kot. Bukan sehari. Video call ritu ayah pesan "kakak jangan nangis. Nanti ayah nangis jugak. Kakak doakan je ayah sihat kat sana nanti". Hanya mampu angguk kepala sebab sedih sangat. Habis kena sakat dengan budak bilik. I was like. I don't care. Hahahahaha. 
Alahai, beratnya hati ni. Nak peluk ayah. Akak doakan ayah kat sana sihat dapat buat ibadah banyak banyak. Selamat pergi dan selamat balik. Ameen. Ayah doakan kakak sihat dengan panjang umur pun dah cukup. Satu lagi doakan kakak tak degil sangat. Hahahahaha. I love you ayah. For the sake of Allah. Love you so much.