" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" It's not because I'm lazy, it's just because I don't care. "

We can chatting here





Jaga Hati}
Sunday, April 10, 2016 | 10:56 PM | 0Comment

Assalamulaikum minna!


Jaga hati bukan setakat hati kita je kena jaga.
Tapi semua orang sekeliling kita kena jaga.
Even animal pun ada perasaan tau.
Aku ni jenis orang yang kalau dah tak leh control emotion memang aku cakap terus terang je.
Tak peduli dah apa orang nak kata.

Selagi aku mampu jaga hati aku,
tolong lah hampa jaga hati aku balik.
Ang tau dak aku dok peghati jaa perangai masing masing.

Seketul cakap lagu gini.
Seketul lagi cakap lagu gini.
Hampa pikir cheq tak boleh cakap pasal hampa ka?
Boleh jaa anytime.
Tapi cheq tak dak aa buat lagutu.

Dok aihh.

Jadi sekarang ni hampa jgn nak macaim2.
Jangan sampai cheq bersore.
Cheq bersore nanti sampai 5 tahun tak bercakap.

Paham tak?
Kan dah terkeluaq.
Haa amik telan, kunyah dan hadam.

Arigato gozaimasu,
El