" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" It's not because I'm lazy, it's just because I don't care. "

We can chatting here





After a Birthday}
Wednesday, March 9, 2016 | 10:09 AM | 0Comment

Hi Minna!
Dah seminggu dah lepas hari jadi aku.
Seminggu juga aku reflect balik diri.
Well, not everything you want goes well right?
Tapi memang tak semua yang kita rancang akan
berlaku macam sebiji yang kau bayangkan.
Jadi apa yang aku rasa tak penting pun.
Bagi aku aku nak enjoy je baki baki hari
tahun 2016 ni walaupun panjang lagi
hari hari yang nak kena tempuh,
Aku tak tahu aku mampu ke tak.
Tapi kalau aku yakin semuanya okay belaka.
Maybe. Who knows?
So, berkaitan hari hari mendatang.
Aku dah ready walaupun tak tau apa nak jadi kemudian.
Tapi aku ready, insyaAllah.


Moga perjalananku menuju external happiness, Allah redha.
Allahumma amiinn.